RoseThorns

Rädslan för allt

Publicerad 2014-01-22 14:17:42 i Allmänt,

Är rädd för att vara trög
Rädd för att vara blyg
Rädd för att vara pratsam
Rädd för att vara ny
Rädd för att leva
Rädd för att dö

Orolig för att inte räcka
Orolig för att inte hinna
Orolig för att såra
Orolig för att bli ensam

Ledsen för alla om
Ledsen för alla då
Ledsen för alla tårar
Ledsen för alla sår

Men jag är glad för att det är du
Glad för att det är nu
Glad för all glädje
Glad för min tur

För älskar det du gör
Älskar det du är
Älskar hur du visar
Att du älskar mig med
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela