RoseThorns

Förlängning? Ny arbetsplats? Arbetslös?

Publicerad 2013-05-29 11:22:31 i Allmänt,

En tanke slår mig nu när den 31 augusti börjar närma sig och mitt konsultuppdrag på ICOM återigen snart kan lida mot sitt slut. Har varit här sedan den 31 januari 2012 och från att jag bara skulle haft ett halvår har förlängning på förlängning lätt till att jag fortfarande är kvar.
När jag började på ICOM var jag glad för detta halvår och såg det som en lång period och var överlycklig för denna möjlighet. Då hade jag varit glad för tre månader, bara för att få arbeta med något som låg nära det jag studerat till. Idag när det är tre månader kvar på uppdraget ser jag det som en kort period som kommer gå fort och snart vara över.
Jobbpaniken besöker mig dagligen och frågan finns konstant i mitt huvud:
 
Vad kommer jag göra i höst?
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela