RoseThorns

Massa skit och ingenting

Publicerad 2013-01-02 20:15:47 i Allmänt,

Om nyår utgör hur det kommande året kommer se ut:
  • Jag kommer vara utomlands minst en gång
  • Ha många runt omkring mig som talar ett eller flera språk jag inte förstår
  • Jag kommer känna mig tråkig och sur
  • Vänta på att saker ska hända istället för att agera själv
  • Säga vad jag tycker
  • Folk kommer tjata på mig att jag är för lugn och tyst och inte verkar trivas även om jag gör det
 
Eller vänta nu, det är ju ungefär så det sett ut de senaste åren ;) Kanske dags för en förändring...
 
Ett löfte och lite tankar inför 2013:
Shoppingstopp i ett halvår (kläder och skor)
Satsa på mig
Acceptera att folk är som dem är
Acceptera att jag är som jag är

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela