RoseThorns

Måste få det ur mig

Publicerad 2012-07-23 11:23:48 i Allmänt,

Denna blogg har inte blivit uppdaterad på ett tag och detta inlägg kommer inte vara det mest positiva.

Har en av dem dagarna när omgivningen verkar ha bestämt sig för att trycka ner och undan mig. Det är tre veckor kvar på min anställning och framtiden är tom. Men vi är inte borta än! Ändå är det så jag känner det. Vi har redan lämnat byggnaden. Hjälplösheten av att bli överkörd men inte ha makten att kunna göra något åt det.

Ingen kan få dig att känna dig underlägsen om du inte tillåter det.

Tyvärr är jag en sådan som låter det hända. Utan att jag vet när det händer, när jag förlorade slaget, så har någon utnyttjat min godtrohet och brist på erfaranhet. Fått mig att framstå som ung och dum. Är trött på detta nu! Ska inte bli kul att vara arbetslös men ska däremot bli skönt att lämna denna arbetsplats där kommunikation är en del av namnet men inte utövas!

The End

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela