RoseThorns

Karriären går först!

Publicerad 2012-01-30 11:52:46 i Allmänt,

Då byter jag jobb igen! Var bara en månad på FK, nu byter jag till något helt annat. Vi var 25 personer som började på FK och på en månad hann jag lära känna en massa trevliga människor. Så det var surt att lämna dem i fredags. Hjälpte inte att de var supergulliga och gav mig jätte fina blommor och ett fint kort där de skrivit gulliga saker. Jag som har så lätt till tårarna grät en skvätt såklart.

Imorn börjar det nya jobbet. Återigen blir det nya kolleger och ny miljö. Jag som precis börjat komma in i att pendla till Kalmar och komma ifrån tröttheten som kommer med att börja på en ny arbetsplats. Då gör vi det igen :) och denna gången måste jag ge allt! Hoppas bara att jag inte kommer så nära arbetskamraterna på det nya stället. Kontraktet är på några månader. Har lämnat lite för många arbetsplatser den senaste tiden och orkar inte med att säga hej då till nya vänner. För även om man säger att man ska hålla kontakten blir det ofta inte så.

Men den 11 feb så ska jag förhoppningsvis ut med dem på FK!

Jimmys fina bild



Min fina bild på Jimmy (inte lika fin som hans dock)



Lyssnade mycket på Veronica Maggio på tåget till Kalmar.



Lule skickade sin favoritlåt när jag satt med vårt hemliga projekt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela