RoseThorns

I try to change!

Publicerad 2012-01-22 20:39:17 i Allmänt,

Som vanligt analyserar jag och upptäcker saker om mig själv och andra som inte är speciellt positiva. Att pendla till kalmar och mitt nya jobb tar upp extremt mycket av min tid. På vardagarna är jag sur och grinig och är allmänt gnällig. På jobbet tjatar jag om att jag kommer från Växjö och att jag går upp tidigt och kommer hem sent. Vet inte om dem jag jobbar med har lagt märke till det men jag börjar bli trött på mig själv. Vet inte ens varför jag säger det! Försöker jag få sympati? Kan säga att ibland är det inte lätt att vara så jäkla självkritisk! Där hade vi det igen! Ge mig sympati för att jag är självkritisk!

Vi är en stor grupp som har börjat på det nya jobbet och med det kommer att man måste vara social! Ser mig som ensamvargen som försöker. Jag gör det, försöker! Ibland blir jag rädd över att jag inte ska passa in. Vet att jag har svårt för det ibland. Fast egentligen är jag nog inte så osocial som jag känner mig.

Var ute på stan igår och inte för att låta självsäker men jag var HET :) Vet faktiskt inte vart tiden tog vägen. Vi var nog inne på Grace runt 12 och jag var sist ut :S Hade ännu en gång riktigt kul. Men kommer inte riktigt ihåg vilka jag gick runt med, dansade med. Det var inte mycket folk ute och vi var mellan 12-15 personer. Vi utgjorde en ganska stor procent av dem som var där :) En kväll med massa vänner på ett och samma ställe. Mycket bättre kan det inte bli! Nästa helg ska vi (Linnéa, jag och Sevgin) ut igen för att Moa fyller år. Först mat och sen Grace. Då ska jag vara mer närvarande. För ärligt talat, det var jag inte igår. Jag var i Malins värld som ligger miljoner destinationer ifrån verkligheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela