RoseThorns

Kalmar

Publicerad 2012-02-26 20:07:14 i Allmänt,

Jag och Lule sitter och dricker te vid hamnen i Kalmar. Det är sen eftermiddag, solen skiner men håller på att försvinna bakom taken. Vi pratar om meningen med livet, helgen som varit och alla jävla killar. Det har varit en helg med sjalar som fastnar i skinjackor på lindex, förfest hos Lule, Annie och sen Christian. Alla från kassan. Jag avslutade min kväll med äppelpaj på gamla psyket i kalmar. När vi sitter där vid hamnen är jag arg. Jag var arg igår, arg idag men ändå känner jag en stor livsglädje. Livet är helt enkelt otroligt och underbart. Jag har rätten att välja, att besluta. Och jag är nöjd med mina beslut.

Det är med en viss sorg jag lämnar Kalmar, Lule och denna helgen. Kommer alltid komma ihåg den här helgen. I Kalmar är jag ute på äventyr, ute på en resa. And I love it!




Annies låt:

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela