RoseThorns

Inte vara jag

Publicerad 2012-02-13 20:28:42 i Allmänt,

I helgen har jag struntat i alla mina principer och bara gjort som jag vill. Kanske låter lite underligt men ifall jag inte följer dessa fina principer slutar det ofta i att jag har ångest i veckor/månader. Fast det underliga är att jag inte känner någon.

Fredag: Godis från hemmakväll och sufflé som jag och Linnéa bakade.

I lördags åkte jag till Kalmar och festade med lite folk från Kassan. Var trevligt även om själva Kalmar utestad just den kvällen inte var så rolig. Var kul att träffa Lule :) Magda var snäll och hade förfest :)

I söndags var jag hos farmor som bjöd mig och min familj på middag. Det var mycket skratt och jag åt väldigt mycket mat. Men det tillät jag mig till. Engla var så söt. När jag kom till farmor hade jag svarta strumpbyxor på mig. Hon tyckte att jag var väldigt svart. Det tog ett tag innan jag förstod vad hon menade. Hon trodde jag bränt mig :)
Plus att jag tidigare på söndagen hann träffa en tjej annan från kassan, Malin, som inte hade varit med lördagen. Fika på Coop i Nybro, det är grejer det :P

Idag hade vi kompetensdag på Ikea och den första halvan av dagen fick vi göra cupcakes :) Ingen nyttigt helg om man säger så!

Det fina är att jag ångrar inget ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela