RoseThorns

Words

Publicerad 2012-04-09 12:40:55 i Allmänt,

Det är våra erfarenheter tillsammans med våra handlingar som avgör vilka vi är.

Verbal misshandel kan ta hårdare än fysisk.

Jag har inte använt mina erfarenheter till det bättre. Behövde ytterligare en omgång för att förstå situationen, hur dödsdömd den alltid varit. På något sätt är det lättare att gå vidare om en framtid är omöjlig. Motsägelsefullt?
När botten är nådd har man iaf fast mark att stå på. Här står jag men funderar på om det finns ytterligare djup under mina fötter.
Styrkan som kommer av alla smällar. Det är tid för att gå vidare och glömma. Att glömma innebär att det inte finns något att förlåta. Antar att minnen då och då kommer göra sig påminda men det kommer bara vara det. Minnen!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela