RoseThorns

Mina killar på T

Publicerad 2011-09-11 02:57:08 i Allmänt,

Alla dessa killar på T. Igår skickade den finske mr T som inte hört av sig på flera veckor. Jag som precis börjat glömma honom. Han sa att han saknade mig. Vi skickade lite och jag hade ångest in på morgonen dagen efter. Han verkar tro att han inte betydde något för mig. Även om jag sa nej till honom var han för stunden mitt allt. Han var min tro på kärleken!

Idag blev jag dock lite smått dissad av Ted Gärdestad. Vet inte vad han hette. Jag fick se hans leg och såg att han var 83:a men kollade aldrig hans namn. Borde börja bry mig mindre om ålder. Han var mycket söt men tror inte han förstod att han hade en chans. Varför vågar man inte vara med framåt? Eller varför vågar inte killar vara mer framåt? Han kanske var lagd åt andra hållet. Fast jag har haft sådana misstankar med andra och det har inte hindrat förstås. Jag förstår mig inte på det andra könet.

Om man ser på den hela bilden finns det bara en jag träffat i sommar (i slutet) som jag verkligen känt de där känslorna för. Och det är ännu en kille på T. Vars namn inte får nämnas. Damn!

Mitt bland allt störs jag av det förflutna. Hjälp snälla hjälp!

Livet är inte lätt det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela