RoseThorns

Måndag i September

Publicerad 2011-09-05 22:36:14 i Allmänt,

Hösten och September! Perioden på året då man sakta ska förflytta sig inomhus. Det är på hösten och vintern många vill sitta hemma och mysa med sin partner. Sommaren är över nu. Det är bara att inse det. Jag har druckit mig igenom helgen. Varit social och varit uppe till fyra på nätterna. Jobbat på dagarna och festat på nätterna. Jag vägrar känna av känslan av ensamhet när jag är bland folk. Vill inte att nätterna ska ta slut. Det är då det finns möjligheter! För det är på söndagen och måndagen som jag börjar fundera på mitt liv. Vad det har för mening. Försöker planera framåt så jag har något att se fram emot men jag saknar egentliga mål. Försöker vara positiv men ibland är det svårt.

Hela sommaren har jag sökt efter kärlek men inte funnit den. Jag har alltid varit redo för kärleken. Fast börjar sakta känna att jag inte orkar bry mig längre. Det finns känslor men att våga för att se om de blir besvarade är värre. Orka med dramat! Ska försöka fokusera på träning i höst. Försöka att för första gången i mitt liv komma i form. Har planerat detta många gånger förr men har denna gången blandat in andra människor i mitt försök. Ska jogga med Linnéa och dansa Zumba med Sevgin minst en gång i veckan vardera aktivitet.

Sevgin ringde och frågade om jag ville vara med och hjälpa till vid premiären då Lakers spelar den 17 September i den nya arean. Ska isf hjälpa till med själva "Showen". Så det är något att se fram emot. Ifall jag kan få ledigt från jobbet. Hoppas att det inte kommer bli några problem då chefen är Lakers fan och hoppas på att hon förstår att det inte är ofta man får ett sånt här erbjudande.

Måndag gör jag ingenting, ingenting, ingenting.

Tisdag ser jag mig omkring, mig omkring, mig omkring.

Onsdag går jag ut och vankar.

Torsdag sitter jag i tankar.

Fredag gör jag vad jag vill.

Lördag stundar helgen till.

 

Denna texten är faktiskt inte bara positiv! Är faktiskt ganska tråkigt att ha ett sånt liv =S

Nu ska jag sluta deppa! Imorn börjar livet! Jobb och jogging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela