RoseThorns

It's been a bad day

Publicerad 2011-09-27 21:46:21 i Allmänt,

Idag har inte varit en bra dag. Är ledig i två dagar nu och som jag känner nu vill jag avskärma mig från världen dessa dagar. Har haft två dåliga dagar på jobbet och även om jag precis joggat en runda så är jag inte nöjd med mig själv. Imorn ska jag söka ännu några jobb om jag hittar några. Både i och utanför Växjö. Måste fylla min vardag med saker som egentligen inte ger livet en större betydelse men som kanske gör att jag inte funderar så mycket på det. Hoppas morgondagen blir bättre. Duschen nästa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela