RoseThorns

Väntar

Publicerad 2011-11-22 20:58:54 i Allmänt,

Jag väntar på helg, jag väntar på svar, jag väntar på att andra ska agera så att jag kan göra mitt.

Till helgen händer massor med sköj =) Fredag: Bowling och mat med jobbet. Även om jag är ledsen över mina timmar tycker jag om mina arbetskamrater och det ska bli kul att träffa dem utanför arbetet. Jag funderar över om det är någon som kan bowla. Har "pensionären" glömt att nämna att hon vunnit Svenska mästerskapen i bowling. Kan Anki skruva klotet och få en strike? Kan Frida ;) få full pott och klå oss alla? Svaren får jag på fredag =P

Lördag: Först jobb (inte så roligt) men sen kommer Kicki och då ska vi äta och göra oss fina inför kvällen. Mission definetly possible! För då är det partaj som gäller =) Ska ha förfest och har ingen aning om hur många som kommer. Har bjudit en massa och fått svar från vissa.

Grace och dans!
Kul?
Jävligt stor chans!

Som sagt har jag sökt lite jobb och nu handlar det mest om att vänta. Jag ska göra några besök i veckan och hoppas att det ökar mina chanser. Det gjorde det med Ecco iaf. Men sen vet man aldrig. Det ser inte ljust ut just nu. Nilsons skor bredvid oss på Samarkand ska stänga. Det går rykte om att två sportaffärer i stan ska stänga och bara finnas kvar på Grand. Framtiden är ovis!

Sen har jag fått i uppdrag att göra min lilla bys webbplats. Jag har gjort klart designen och behöver nu innehåll så jag kan fylla webbplatsen med något och ett webbhotell. Plus ska fixa och trixa lite med databaser, php och MySQL. För jag tänker mig något slags forum, möjligtvis, och en "viktiga datumlista" som dem själva kan uppdatera. En administrationssida behövs då också. Hade varit kul om jag hade kunnat börja med det. Eller kan kan jag men skulle vilja ha det rätt från början med tanke på att jag inte sysslat med den sortens kodning sen kursen jag gick två år tillbaka.

Snälla! Låt mig Lyckas i något jag gör! (Och det behöver definitivt inte vara bowlingen! Ett jobb blir bra =P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela