RoseThorns

Sarkastisk?

Publicerad 2011-11-15 22:15:38 i Allmänt,

Livet leker idag =) Har jobbat mina tre timmar idag och arbetade HELA tre timmar även igår! Fick även lite mer schema. Jag ser alltid fram emot när jag får se alla fina timmar jag kommer arbeta! Jippi =) jag får ännu mer fritid! Precis vad jag ville ha =). För jag menar, det är ju SÅ roligt att vända på varenda krona jag tjänar. Jag behöver ju verkligen utmaningen! Jag menar när dem ringer samma morgon och frågar om jag kan jobba säger jag ja bara för att jag tycker synd om dem. Inte för att jag behöver pengarna. Jag har till och med fått kortare pass =) Från 6 eller 4 timmar till 3 timmar åt gången. Yes =) My life is awesome! AWESOME!

Det är fint när man vaknar upp på morgonen och känner att YES! Allt är precis som jag vill ha det =) Jag har en extra tjänst, är allt jag kan bli =)

Skämtosido! Ifall jag kämpar kan jag nog ha ett nytt jobb innan nyår. Om jag inte har det så ska jag fan ha det innan knopparna börjar komma på träden. Det är ett löfte!

Ser ni kära syster och Alecx! Jag kan vara jätte positiv =P

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2011-11-16 08:11:24

Hehe!!! Nu läste jag med ett leende på läpparna ;-) Måste väl ha varit rätt kul att skriva inlägget också!?!? :-)

Postat av: Linnéa

Publicerad 2011-11-19 21:21:02

Hahaha älska livet!!!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-11-21 22:59:01

Alltid lika kul att läsa på din blogg med kommentarer och som sedan avslutas med ett glatt humör:) du får lära mig hur du gör, behöver din positiva inställning just nu tror jag.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela