RoseThorns

Jag i dina ögon

Publicerad 2011-11-01 23:17:30 i Allmänt,

Ibland, eller rättare sagt ganska ofta, funderar jag på hur andra uppfattar mig. Positiv - Negativ, Social - Osocial, Säker - Osäker? Alla verkar ha olika tankar och åsikter. Antingen ändrar man sitt sätt beroende vem man talar med eller kan det vara så att hur någon uppfattar en själv beror på deras erfaranheter och livsinställning...

...or maybe a little of both???


Härlig låt från en härlig film =)

Kvällens bok: Ensamma hjärtan och hemlösa hundar av Lucy Dillon. Ingen toppenbok men klart läsvärd =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela