RoseThorns

Hänger inte med

Publicerad 2011-11-02 22:02:07 i Allmänt,

Så många broar jag bränt...

Jane Austen fick aldrig den hon älskade. Hon bestämde sig för att alla hennes huvudpersoner skulle få ett lyckligt slut. Hade önskat att hon fått skriva min historia. Fast om man ska vara riktigt filosofisk så kanske man är en figur i en bok. Som i Sofies värld. Ifall så är fallet ber jag min författare att ge mig ett lyckligt slut. Ibland undrar man.

Hade en toppendag men allt ändras. Får se på det positiva. Har städat nästintill hela lägenheten, fick några extratimmar på jobbet imorn och jag börjar få bra kondition. Att ännu en av det andra könet har varit ett jävla arsel får jag förbise. Boys will be boys. Plus, jag får skylla mig själv att jag inte satsar på han jag verkligen vill ha. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela