RoseThorns

Det är över

Publicerad 2011-05-19 23:33:02 i Allmänt,

Sitter hemma hos Sevgin som just nu är i duschen. Jag är små lullig och sitter i hennes soffa. Jag har varit ute med mina arbetskamrater från Ecco och vi har ätit och druckit gott. Jag har ätit dåligt och känner verkligen av det lilla jag druckit under kvällen.
Igår var Jocke hemma hos mig och vi pratade. Det gick verkligen åt skogen. Först när han kom var det som att inget hade hänt. Vi pratade och skämtade. Det var när vi började prata allvar som det sket sig. Nu har jag fått svar på mina frågor, skämt ut mig och kan nu gå vidare.
Har tittat tillbaka på meddelanden från när han var i London när han hade känslor för mig. Mycket känslor för mig! När han saknade mig, var jätte kär i mig. Men det är borta. Den Jocke var mil ifrån den Jocke jag träffade igår. Han har definitivt ändrat sig om att jag var den rätta, perfekta för honom.
Men nu kan jag gå vidare. Strunta i det förflutna och så kan jag förhoppningsvis hitta den rätta. En som kan älska mig för den jag är!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela