RoseThorns

Ett jobb

Publicerad 2011-12-20 11:56:10 i Allmänt,

Trodde aldrig att jag skulle gråta för att jag fått ett nytt jobb. Det är inte glädjetårar som rinner just nu. Jag har fått ett jobb, i ett halvår iaf. Heltid med dålig lön. Men vad skulle jag annars göra? Det fanns inga timmar på Ecco och jag måste ha tak över huvudet.

Vet inte men jag får hela tiden känslan att vara obetydlig och att det är hopplöst att få in en fot någonstan och sedan ha möjligheten att klättra. Fast vet inte varför jag gnäller. Jag är säker i ytterligare ett halvår. Men sen då? Antar att jag får andas lite för att sedan vara tvungen att börja söka igen. Fast kanske är arbetsmarknaden bättre då. Kan ju alltid hoppas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela