RoseThorns

Semester

Publicerad 2011-08-16 19:45:06 i Allmänt,

Är ledig nu i en vecka = dag två på "semestern". Har jobbat hela sommaren så borde vara glad över lite ledighet men hur roligt är det på en skala att vara ledig när man inte har några pengar? Plan 1 var att jag skulle åkt till Turkiet denna veckan. Plan 2 - Stockholm i helgen. Men det blev plan 3. Åka till mamma och pappa i Fröseke för att jogga, baka sockerkaka och träffa mormor. Det är iaf vad jag gjort första dagen här i skogen.

Känner mig lagom ensam och isolerad. Men börjar sakta men säkert få upp en plan om framtiden. Vad sägs om att hitta ett jobb i en annan stad och helt enkelt flytta? Kommer sakna alla mina kära vänner om jag flyttar. Alltså gillar er jätte mycket men ni kan komma och hälsa på mig =) Är dax för lite äventyr! Det svåra är vilken stad och vilket jobb? Det ska jag nog lösa! Men kom gärna med förslag =)

Måste börja röra på mig. Komma ifrån Växjö!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela