RoseThorns

Ever ours

Publicerad 2011-08-30 23:25:58 i Allmänt,

Så mycket känslor som jag inte kan få att försvinna. Är förvirrad och vet inte vad jag vill. Minnen på gott och inte mycket ont. Varför? Frågan är varför! Kommer aldrig glömma! Kommer alltid minnas med massa varma känslor och lite förtvivlan. Vem lämnade vem sjunger Melissa Horn... Ever thine, ever mine, ever ours (Beethoven) This summer!

Bakar muffins med geisha och mjölkchoklad. Lyssnar på massa musik: Band of horses, Adele, Håkan Hellström, White lies. Jobbar alldeles för lite även om jag tar så mycket extra timmar jag kan få tag på. Söker jobb. Letar städer. Är fast i min numera ensamma värld och försöker fixa små sociala dejter med vänner. Men inget döljer tomrummet som jag har inom mig just nu. Hösten är nästan här och att vakna till en ny dag är en pina. Om bara, om bara... Våga! Kämpa! Bevisa!

En gammal klassiker =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela