RoseThorns

Happy birthday to me!

Publicerad 2010-05-04 13:08:45 i Allmänt,

Det är något speciellt med att fylla år. Man blir ett år äldre, ytterligare ett år från ungdomens dagar och man, iaf jag, får panik. 22 års kris! Födelsedagar har alltid slutat i tårar men hoppas att kunna skippa det detta året (jag tog hand om tårarna igår istället). Vad är det med att ens födelsedag ska vara en bra dag, en dag då man absolut måste vara lycklig!? Vaknade ensam men ska förhoppningsvis inte somna ensam. Har redan fått ett antal grattis över Facebook och fått två presenter. Varför är jag då så bitter? Ju äldre jag blir ju mer tänker jag på vart jag är i livet och vad jag har lyckats med under mina år. Svar: Jag är en student och har inte gjort något med mitt liv.

Kramar KlagMaja/ BitterFittan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela