RoseThorns

Sommarkurs

Publicerad 2010-03-02 13:08:13 i Allmänt,

Nu har jag sökt till 4 olika sommarkurser. Måste läsa 2 av dem för att få ihop 15 hp och få ut min examen. Hittade en spanskakurs som jag precis har behörighet till. Är jävligt sugen men det var ju några år sedan jag läste spanska steg 3. Kanske blir så att jag läser spanska och 2 andra kurser så att det inte gör något om jag inte klarar den. Sen kommer nästa problem: Pengar! Om jag bor kvar på campus kommer jag inte behöva betala någon hyra, men man vill ju kunna leva i sommar också. CSN? Kanske men vet inte om jag kommer kunna få några pengar pga att jag hoppade av praktikkursen i höstas. Jobba? Vet inte om jag hinner med det också. 3 stycken 7,5 hp kurser plus ett jobb... känns inte som att det kommer funka :S

Typiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela