RoseThorns

Misslyckande

Publicerad 2010-03-03 14:23:01 i Allmänt,

Vilket misslyckande! Här har jag varit skit nervös i flera dagar för att jag ska ringa till Unicef, rädda barnen, sos-barnbyar och röda korset för att ställa frågor om ideella organisationer och välgörenhet. Så till idag hade jag fixat skype, callburner för att spela in samtalen och ett headset för ett bra ljud. Jag hade till och med satt in 100 kronor på skype för att kunna ringa. Vet ni hur mycket jag har kvar? Jo, 94 kronor. Varför? Sen 10 i morse (klockan är 2 nu) har jag suttit och jagat folk och när jag fått tag på dem har jag fått svaret: Har inte tid! Skicka ett mail. Av alla jag pratat med idag har kanske 50% varit trevliga. Bra eller dåligt? You tell me.

Så nu har jag skickat iväg 4 mail och redan fått svar på ett vilket är det enda positiva med allt det här. Kunde jag varit mer påstridig? Visst hade jag kunnat vara det och jag erkänner: Jag orkade inte för att jag avskyr sånt här.

En sak till. Jag som aldrig använt skype innan upptäckte ganska snabbt att programmet klarar inte av när man kopplas vidare!

Nicholas bli inte besviken på mig. Jag försökte iaf!

Jocke: Jag ringer dig via skype någon dag så att jag kan göra av med pengarna som blev över!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela