RoseThorns

Hemma igen

Publicerad 2010-03-22 17:21:25 i Allmänt,

Kom hem från London igår och som vanligt gick tiden sjukt fort. Känns inte som jag var där i 10 dagar, känns knappt som att jag var där allt. Är bara minnerna och resväskan som tyder på att jag varit iväg. Varför är det så? Att så fort man kommer hem från en resa så känns det som att man aldrig varit därifrån. Veckan i London var som vanligt jätte bra, semester med en som jag verkligen tycker om.

Resen hem var inte särsklit rolig och natten till idag var värre, tror jag har feber men det börjar kännas bättre nu. Som tur var har jag inte smittats av någon engelsk köttätar bakterie =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela