RoseThorns

Ensam

Publicerad 2010-03-07 03:08:25 i Allmänt,

Har ännu en gång försökt gå ut och glömma allt och bara ha kul. Ännu en gång har jag misslyckats. En massa av människor som frågat hur jag mått. Även om jag svarat att jag mår bra har de inte trott på mig. Okej, nej! Jag mår kanske inte så jävla bra. En förfest med bara par som gullat och så jag (och markus men han räknas inte). Åter igen har jag varit runt en massa människor och känt mig så otroligt ensam. Jag är ensam med folk och utan folk. "Världen är bara en illusion som försöker förändra dig" Är det därför jag är så ensam? För att världen bara är en illusion och människorna omkring mig är likaså? Eller är det bara jag som är lustig och inte passar in och att jag därför är ensam? Väljer vi att vara ensamma? Jag kan inte komma ihåg att jag valt det här!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela