RoseThorns

Ljuspunkter

Publicerad 2010-06-21 14:33:22 i Allmänt,

Har svårt att se ljuset i tunneln. Problemhögen bara växer och jag vet inte var jag ska finna styrkan att ta mig igenom allt. Jag får föda på de ljuspunkter som finns i mitt liv. Igår stod jag på andra sidan, jag fick höra någons "sanning" om mina handlingar. Annars brukar det vara tvärtom. Vissa åsikter och delar av det jag fick höra kan jag förstå medan andra sårade mig djupt. Jag misstänker nu att en gammal och stark ljuspunkt i mitt liv har försvunnit. Jag går nu och drömmer om en annan värld där jag kan hitta nya ljus som jag kan stärka och få styrka av. Ett jobb, lägenhet och främmande länder.

Underligt inlägg - I know

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela