RoseThorns

Min räddare

Publicerad 2010-07-23 00:30:28 i Allmänt,

Sitter här ensam i min stökiga lägenhet och inser att ännu en dag runnit iväg och att jag inte hunnit med något plugg idag heller. Sitter och funderar på livet och det förflutna, vilket man aldrig ska tänka på. Jag sitter och lyssnar på Moto boy som är mitt förflutna runt 1 år och 3-4 månader sedan. Självklart börjar jag fundera på den tiden och hur allt var. Glädjen, ångesten och nedstämdheten. Moto boy fick mig alltid må bättre. För i många av hans låtar finner i alla fall jag ren kärlek. Vet inte varför men ikväll/natt behövde jag Moto boys sång för att pigga upp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela