RoseThorns

Gammal & Sliten

Publicerad 2010-07-30 14:32:44 i Allmänt,

Jag är trött på att vara jag
att vara glad
att allting alltid måste vara så jävla bra

Känner mig gammal och sliten
ännu en uppgift
hit med skiten

Ingen ser, ingen förstår
jag verkar sur
men det är dåligt jag mår

orka går upp ur sängen
har ingen energi
Fattar du poängen?

Vill lägga mig ner och släppa allt
för vart jag än går
hopar sig problemen i tusenfallt

Du och jag, vi
människor som kämpar
utan energi

gråter men munnen i ett leende
vi är inte seende

Det poistiva i livet
jag ser det inte
tar ingenting för givet

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela