RoseThorns

Winter

Publicerad 2010-01-19 20:21:35 i Allmänt,

Vad är det med mig och dåliga dagar och otur? Denna dagen började med att Kicki och jag drog ner till stan för att shoppa lite. Jag kom för en gång skull ihåg att ta med mig min nyaste mobil som ska lagas och papper på att jag köpt den hos Telenor. Självklart skulle Telenor öppna senare idag vid 13.00 då ex-jobbskursen som jag ska gå började.
Vår kursansavrige Simon Winter var som vanlig skit sur och pratade mer om hur det skulle bli om vi inte fick godkänt på kursen än om hur det var att skriva en uppsats. Sist av allt fick alla säga vad de eventuellt skulle skriva om. När det kom till min tur fick jag veta att någon redan skrivit om det min uppsats skulle handla om. "Hur en 3D-effekt skulle kunna användas i produktkataloger på internet". Himla roligt att behöva komma på något nytt. Skit svårt!
Sista droppen var när jag kom hem och skulle tvätta bara för att upptäcka att jag tagit fel på en halvtimma på min tid och att någon därför redan börjat tvätta. Visst hade jag kunnat säga till dem men det hade inte hjälpt mig speciellt mycket eftersom jag ändå inte hunnit tvätta pga att tvätttiden enbart är 2 och en halv timma. Skit! Får tvätta på fredag istället när jag egentligen bara vill umgås med Jocke, men måste tvätta så det får gå.

Ja, jag vet! Bara en massa klag, men min dag har verkligen inte varit bra!

Kommentarer

Postat av: Jocke

Publicerad 2010-01-19 22:55:50

Det låter ju inte som en kul dag..men du vet att jag vill bara umgås med dig också så vi kan ju tvätta tillsammans ju..=) Med största sannolikhet kommer jag att sitta som ett plåster på dig ändå under helgen så lite paus för att hämta tvätt kan kanske vara bra för dig..för när du kommer tillbaka är du min igen..;-)

Längtar så grymt mycket till torsdag då jag får se, hålla om och kyssa dig igen!

Hoppas du får en bättre dag imon..

Tycker om dig så otroligt mycket / Din Jocke

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela