RoseThorns

Trött

Publicerad 2010-01-29 23:47:42 i Allmänt,

Idag har varit en hemsk dag. Efter timmar med ångest sitter jag fortfarande med just det, ångest! Har panik inför skolan och framtiden. Har ett stort hål i mig och känner mig väldigt ensam i min tomma lägenhet. Vet att jag inte är ensam men känner mig det just nu. Jag försöker frustrerat ignorera känslan men den vill inte försvinna. Känner mig svag och vet att vem som helst som jag håller kär, vänner, familj och pojkvän, skulle kunna krossa mig i det här tillståndet. Jag är så trött! Orkar inte oroa mig mer. Orka inte avsky mig själv mer för att jag inte duger, för det känner jag innerst inne att jag inte gör. Orkar inte hålla humöret uppe och vara en fin och glad flicka. Jag vill bara lägga mig ner och försvinna! Är så trött och har ingen ork att slutföra det jag tagit mig för...

Kommentarer

Postat av: luuuisa.

Publicerad 2010-01-30 02:48:34

du duger visst, mer än väl. riing mig när du inte har ngt föör dig så kan vi köpa lite guudis å kolla på film :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela