RoseThorns

När jag hör din röst

Publicerad 2010-01-24 23:39:17 i Allmänt,

"En sak visste jag med säkerhet - ... - och det var att kärlek gav någon makten att knäcka en."

"Kärleken är irrationell, påminde jag mig. Ju mer man älskade någon, desto mer oförnuftig blev man"

"Jag stirrade på honom och önskade innerligt att framtiden aldrig skulle komma, att det här ögonblicket skulle vara för alltid - eller att jag skulle sluta existera när ögonblicket gjorde det."

"Det hade varit ett bra tillfälle att prata, att få de svar jag behövde - behövde, men egentligen inte ville ha."

Stephenie Meyer - New Moon

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-03 09:47:04

I love it!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela