RoseThorns

London 09/10

Publicerad 2010-01-03 20:12:53 i Allmänt,

Jaha, då var man hemma igen och som vanligt är det precis som att man aldrig varit iväg. Denna resan har både varit på gått och ont. Skit jobbig ditresa som tog nästan 12 mer än den skulle göra och lite gnabb (men nyttigt sådant). Det jobbiga är att jag finner inga ord för hur jag känner. Å de har jag aldrig sagt förr =P. Det jag vet är att jag är kär. I ett par ögon, ett par läppar, ett ansikte, en kropp, en lukt och det viktigaste av allt: i en person! Edward Cullen släng dig i väggen =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela