RoseThorns

Kaos

Publicerad 2010-01-16 15:33:06 i Allmänt,

Igår kväll hade jag och en kompis planerat fylla och massor av dans. Det slutade med enbart några cider, lite tårar och ingen dans.
Vi skulle börja dricka vid 8 men pga lite förseningar öppnade vi första cidern vid 9. När man ska till studentpuben stallarna gäller det att vara ute i god tid men pga min kompis pojkvän blev vi försenade. Utan någon som helst förklaring fick han spelet och min vän fick höra en massor av icke så smikrande ord och hissdörren till hissen vi stod i fick en hel del stryk av hennes kille. Jag har länge haft misstankar om att han psyke kanske inte riktigt är som det borde så jag blev skit rädd att han skulle ge sig på min vän istället för den stackars hissdörren. Som vanligt när jag blir rädd öppnas mina tårkanaler. Vilket jag skyller på mina föräldrar, för att jag har växt upp i ett sånt lugnt hem att jag inte ens klarar av när någon brusar upp! Jävlar skit, hatar att gråta!
När vi väl kommer till stallarna är det en kilometerlång kö men vi ställer oss ändå. Efter 45 min är det mellan 5-10 pers framför oss. Då meddelar vakten att de antagligen inte kommer släppa in flera eftersom ägaren sagt stopp och att inte en ut = en in gäller inte längre. Vi var skit kalla och behövde använda toa så vi gav upp och gick hem.
Jävla fin kväll det där!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-01-16 17:39:10

Låter som att du skulle behöva komma till mitt jobb och få lite skinn på näsan ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela