RoseThorns

Tvärtom

Publicerad 2010-02-22 19:54:46 i Allmänt,

Sitter och kollar runt på lite bloggar och märker att alla verkar så glada och positiva. Varför kan inte jag känna så? I mer än en vecka har jag kämpat för att må bra, vara glad och känna glädje inför plugg och annat. Jag vet att jag har dåliga dagar ibland men detta är ju överdrivet. Jag har inte tid att ligga och gråta varje morgon och kväll för att jag har en stor ångestklump inom mig som vägrar försvinna. Har så mycket jag måste göra och vill så gärna känna den där "jag vill" känslan. Har laddat ner en massa Melissa Horn låtar och hoppas att det på något sätt kan hjälpa mig att åter känna lust inför att gå upp ur sängen på morgonen. I will conquer this!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela