RoseThorns

Man undrar...

Publicerad 2010-02-09 12:24:03 i Allmänt,

När jag vaknade idag märkte jag att jag för ovanlighetens skull faktiskt var glad och att livet kanske inte är så pjåkigt iaf. Det ser ut som att mitt lilla tidsschema till torsdag håller och att jag kommer att klara det med lite marginal. Jag har faktiskt hunnit baka bullar och göra köttbullar. Idag klarade jag till och med att göra plättar utan att det bara blev mos av dem, de fick förvisso en bismak av köttbullar men det är sånt man får ta. Torsdag till söndag kommer jag ha besök vilket kommer sätta ännu ett plus i kanten på livet och vad det har att bjuda på.

Det värsta är att när jag har sådana här lyckliga dagar går jag bara och väntar på förändringen då allt ändras tillbaka till det vanliga. Vet att jag inte ska göra det men gör det ändå. Hoppas allt går som det ska: Att jag får ett godkänt uppsats ämne, att jocke kommer med sitt flyg och att vi har en underbar helg och sist men absolut inte minst att även mina vänner får godkänt på sina ämnen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela