RoseThorns

Allt

Publicerad 2010-02-15 13:07:31 i Allmänt,

Någonting får det att skrika inombords... eller är det allt? C-uppsats, de två andra kurserna jag läser i vår, de extra 15 poängen jag måste läsa för att få min examen, vad jag ska göra efter min examen och att jag återigen sitter ensam i min lägenhet och räknar dagar igen. Egentligen skulle jag bara vilja ta en dag och bara ligga och försöka finna styrkan att ta mig igenom våren. Är det ingen som vet hur man finner lust i livet när det mesta för stunden känns riktigt jobbigt?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela