RoseThorns

Förvirrad!

Publicerad 2009-09-07 23:15:57 i Allmänt,

Rosenroten fram! Då var det dags igen! Minnet blir sämre och mitt te är påväg att hamna i frysen istället för i micron.
Jag tittade på schemat igår ändå blev det fel. Jag var inställd på tisdag och därför såg jag inte att labben och seminariet var idag, måndag! Jag som sagt till mig själv att i höst måste jag plugga, läsa litteraturen, vara mer organiserad. Planera! Nehe, nej, nej... sånt klarar inte förvirrade jag av. Jag som verkligen hade behövt vara på plats idag. Folk hoppar av och jag måste veta vilken grupp jag ska vara i. Vem jag ska jobba med genom kursen, eftersom min kära klasskamrat Jocke bestämt sig för att sluta? Vågar inte skriva till läraren. Jag håller med... Simon Winter är ganska läskig! Har ingen aning om vad jag kan ha missat. De första föreläsningarna är bland de viktigaste! Damn!

Ångest! Förrutom att jag missat aktuella problem i medieteknik kursen så ska jag besikta bilen imorn. Den kommer inte gå igenom och jag kommer förlora massor av pengar! Jag har ingen praktikplats! Jag har 100 kronor på kontot! Jag blir tvungen att jobba på kabeln igen för att kunna ha råd med att fixa bilen och betala tillbaka mamma och pappa för resan. Orkar inte! Är jätte trött på att allt ska gå så himla fel hela tiden.

Som Nalle Puh brukar säga: Typiskt!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2009-09-08 21:58:57

som nalle puh säger.. man kan aldrig vara nere med en ballong..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela