RoseThorns

Sorgsen

Publicerad 2009-10-15 12:41:22 i Allmänt,

I hela mitt liv har jag varit väldigt känslig men jag har lärt mig att inte visa känslorna. Känslor är för mig en svaghet och att visa någon ens svagheter gör att man hamnar i underläge. På senaste tiden har jag verkligen fått kämpa för att inte visa eller säga vad jag verkligen känner. Fast egentligen vet jag inte riktigt vad jag ska säga, det finns inga ord för att beskriva mina känslor. Förälskad, förvirrad, ledsen, sorgsen, irriterad... om några dagar är han borta och det är då jag blir ensam. Jag trodde jag hade slutat tro på kärleken men jag har börjat låta mig själv hoppas. För detta känns så himla rätt och narturligt. 

Allt kommer att gå bra! Right? Det är ju bara ett halvår...

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-10-15 16:38:21

Han är en bra kille, så släpp fram känslorna! Hade också tyckt att ett halvår hade varit jobbigt, men det finns telefon och sen när han har kommit hem har ni HELA livet tillsammans ;) Finns här om det skulle vara något! Kramar PS. Har ett kort här på Engla som du ska få...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela