RoseThorns

Dag 8

Publicerad 2009-10-26 21:53:49 i Allmänt,

Dagen då tekniken svek!

Har det moderna samhället blivit så beroende av tekniken att när någonting inte fungerar som det brukar blir vi stillastående och helt handlingsförlamade?
Jag och Kicki var på konsum i stan och hade köpt något att dricka. När vi ska gå ut ser vi att det står en massa människor utanför dörrarna och vill komma in. Jag och Kicki går fram, de automatiska dörrarna öppnar sig inte. Den första frågan som poppade upp i huvudet var "Vad gör vi nu?". Som tur var kommer en kille fram och drar i ena dörren så att båda öppnas så att de kan gå in och vi ut. Ett ögonblick som man verkligen borde tagit ett kort på!
Pinsamt att man ska vara så trög men vi fick oss ett gott skratt iaf =)

Kommentarer

Postat av: Kicki

Publicerad 2009-10-27 11:45:43

Tihi :) Du skrev om det! Det var kuul, o att jag var så trög o gick bakåt för att se om sensorn märkte mig. Hahaha! En liten glädjesak i en annars helt upfuckad måndag..

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela