RoseThorns

Dag 7

Publicerad 2009-10-25 21:37:43 i Allmänt,

Kicki hade sin sista fest på campus igår. Var riktigt roligt =)! Det var precis vad jag behövde. Fast det var inte lika roligt när jag vaknade i morse. Har varit bakfull hela dagen =( har haft en grym huvudvärk.

Hos Kicki fick vi tårta och så togs det en del kort men visar bara ett =P

Utflyttningsfest hos kicki

Tycker både Kicki och jag är riktigt snygga här på bilden. Jag tyckte att jag såg ut som en rysk hora igårkväll men syns som tur var inte på bilden =). Att jag tyckte jag såg lustig ut berodde på håret och inte för att jag hade lite kläder på mig!

Nu är du i London! Saknar dig otroligt mycket!

Kommentarer

Postat av: Jocke

Publicerad 2009-10-26 02:53:33

tycker att det blev jättefint, hur kan en tjej som du tycka om en kille som mig...;)

Saknar dig otroligt mycket jag med men nu har jag fått mitt rum så nu väntar jag bara på ett besök!



Tänker på dig hela tiden

Kyss din Jocke

Postat av: linda

Publicerad 2009-10-27 20:01:32

ja tycker du är snygg!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela