RoseThorns

Dag 5

Publicerad 2009-10-23 20:40:16 i Allmänt,

Värst vad jag börjat blogga! Men har ju inte så mycket annat att göra.

Sitter i Fröseke i ett nästan tomt hus. Mamma, Pappa och Engla är och dansar och Louise är på sitt rum och tittar på film. Det gör att jag nu hinner tänka på dagen som gått och dagen som komma skall.

Idag hade vi redovisningar i projekt kursen. Jag var fly förbannad vilket jag tror att de flesta i klassen såg. Som tur var stod jag inte själv framför klassen. Jag är så trött på Roger och Marcelo! De ger nästan enbart dålig kritik och jag lovar, så dåligt var inte vårt slutprojekt! Men nu är kursen slut, ska bara göra de små sista ändringarna de bad om i de olika rapporterna och sen är jag klar. Då har jag bara två kurser kvar att klara innan praktiken.

Imorn är det fest =)! Som jag har längtat! Behöver verkligen det här. En supa kväll med kicki like the old days =)
I Like! 

Imorn ska jag också träffa min moster. Ska prata lite med henne om London, misstänker att allt inte kommer bli som jag hade hoppats =S men men det får gå att lösa. 


Saknaden är stor men inte omöjlig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela