RoseThorns

Dag 4

Publicerad 2009-10-22 23:09:24 i Allmänt,

Är vi undantaget eller regeln?
På senaste taget har jag fått höra fullt med historier om någon som känner någon som känner någon som var tillsammans men en kille som åkte iväg en lång period och nu är de lyckliga, gifta och/eller har barn. Det är dröm historierna, film historierna? Men resten då? Alla de som lämnat någon vid flygplatsen, som lovat att vara tillsammans trots alla odds och sedan inte lyckats.
Min tankar är: Kommer jag och Jocke vara ett undantag som bekräftar regeln? Eller kommer vi vara regeln?  

Jag brukar vara regeln men hoppas på att jag denna gången är undantaget! Vad är du?

http://www.youtube.com/watch?v=mWX95Pmipow

Varning: Kolla aldrig på “He‘s just NOT that into you” när du är nedstämd!

Jag har börjat tappa bort mig själv i mitt inre kaos! Jag måste börja arbeta på min självkänsla igen! Måste börja intala mig att jag faktiskt är värd något. Att någon faktiskt kan tycka om mig och mina brister.

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2009-10-23 09:28:44

Det är klart att ni kommer att klara det, absolut! :) Börja skypa, massor!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela