RoseThorns

Dag 2

Publicerad 2009-10-20 15:51:08 i Allmänt,

Sitter själv i min lägenhet och har precis tagit hand om den hög med disk som bildats under helgen och dammsugat upp allt damm och hår som legat på golvet ett tag. Anledningen till att jag inte tagit hand om det innan är att jag har spenderat varenda ledig minut i helgen med killen och gårdagen försökte jag bara överleva. Jag ville egentligen inte lämna Jocke vid flygplatsen igår. Varför? Jag visste att jag skulle gråta, att jag skulle köra till och från flygplatsen med tårar rinnande nerför kinderna. Vi stod på flygplatsens parkering och sa hej då, för jag ville inte följa med honom in. Jag stod där med vetenskapen att nästa gång jag kommer få se honom, röra vid honom är antagligen i januari.

De närmaste veckorna får mina vänner och min familj bara stå ut. Jag kommer prata om honom och de kommer antagligen ge svaret att det är bara ett halvår. Det är andra dagen jag är utan honom och jag saknar honom redan! Mycket kan hända på ett halvår, men jag hoppas att vi klarar det. Jag vill att vi ska klara det!


Jag vet, jag låter dramatisk och patetisk! Men jag kan inte hjälpa det...

... och vem hade trott att en kille som han skulle vilja vara med en tjej som jag?

Kommentarer

Postat av: Carro

Publicerad 2009-10-20 19:03:08

Vet hur jobbigt det är! Hade en pojkvän i Holland så blev rätt många lämnande vid flygplatsen och oerhört många tårar ;'(. Man vänjer sig nästan aldrig vid det..;<

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela