RoseThorns

Funderingar

Publicerad 2009-05-21 22:57:56 i Allmänt,

Den eviga frågan om var kärleken gömmer sig. Finns den, var finns den, kommer jag någonsin finna den eller har jag en gång funnit den men ignorerat och förlorat den? Finns den kärlek som de flesta drömmer om att finna? Filmkärleken! Twilight, a walk to remember, love actually... Jag har börjat tvivla, har börjat tro att den faktiskt inte existerar!

A walk to remember:
Love is patient, love is kind.
Love is not jealous, it does not brag, and it is not proud.
Love is not rude, is not selfish, and does not become angry easily.
Love does not remember wrongs done against it.
Love is not happy with evil, but is happy with truth.
Love bears all things, believes all things, hopes all things, endures all things.
Love never fails

Kommentarer

Postat av: alex

Publicerad 2009-05-23 02:50:38

Kärlek är bara hjärnans sätt att meddela att kroppen behöver "föröka sig" ;) (alkolås på internet vore bra :< )

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela