RoseThorns

Första inlägget!

Publicerad 2009-05-21 00:27:56 i Allmänt,

Nu har jag äntligen skaffat mig en blogg, vilket antagligen är ovanligt sent för en som läser medieteknik. Vad jag ska skriva här vet jag inte, men det lär märkas.
   Kanske skriver om skor :P. Jag tycker om skor :). Eller om skolan, den är inte lika rolig! Skulle egentligen skriva ett fotokompendium, men det är ju inget roligt :s. Kunde också kollat upp hur man kopplar ett arduino-kort till Flash, men det är ju inte heller så himla intressant.
   Det lär handla om lite av varje i denna bloggen. Man har ju ganska mycket för sig egentligen. Jag får se, men denna veckan lär det handla om frustrationen över att inte ha pengar och därför inte kunna vara med på allkårsveckan! Hade velat kunna gå på fredagsfestivalen!!

Kommentarer

Postat av: luise

Publicerad 2009-05-22 11:49:45

ruuligt att du har skaffat blogg :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela