RoseThorns

Mamma läs ej!

Publicerad 2009-06-11 17:24:50 i Allmänt,

Det är tur att min mamma inte vet adressen till min blogg!

Vad är det med killar? Vad man än gör blir man till slut ignorerad. Om man har sex med dem blir man till sist ignorerad, även om man försöker hälsa på dem. Om man inte vill ha sex med dem blir man ignorerad. Min lilla slutsatts blir att skita i det andra könet! Ändå hoppas jag att det en vacker dag kommer en kille som tycker om mig för den jag är, respekterar mig, behandlar mig bra och faktiskt passar ihop med mig! Men tills dess blir det ett liv i celibat.

No more guys for me!

Kommentarer

Postat av: Klara

Publicerad 2009-06-11 19:52:22

Amen sistaa' :)

Postat av: louiseise

Publicerad 2009-06-11 21:13:46

låter bra!

Postat av: Petra

Publicerad 2009-06-12 10:57:36

Celebat är det enda rätta!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela