RoseThorns

In, ut och bauta

Publicerad 2009-06-07 23:05:06 i Allmänt,

Och så var denna helgen slut och roligt har det varit! Precis som magic eight ball sa!

Torsdag = Utflyttningsfest och circustema!
Mycket folk var det hemma hos Klara och Sofie! En bra start på helgen!
Såhär fin var jag =)




Fredag = Inflyttningsfest och stallarna
Var bakfull hela dagen tills jag började dricka på min första cider. Drog till stallarna ganska tidigt pga pumptömningen. Jag och sevgin köpte alldeles för mycket dricka! Drinkar och cider!
   På vägen hem började det hända saker. Märkte att det började bränna lite lätt på min rygg. Tog av mig jackan och fick den fina överraskningen att det var ett brännhål igenom jackan och klänningen jag hade på mig. Jag hade tagit av prislappen på klänningen samma dag och tänkt lite för mig själv att jag säkert skulle spilla något på den under kvällen (klänningen var vit). Nej, jag spiller inte! Jag lyckas bränna sönder den!
   Blev en dyr kväll: en jacka och en klänning!

Lördag = Bauta
Vaknade upp och började fundera på var f*n jag befann mig. Var säker på att jag sovit i min egna säng för att jag sovit så bra. Då slog det mig att jag hade efter mycket om och men bestämt mig för att sova över hos en kille. Jag hade sovit med kläderna på! Jag sa morsning och adjö och traskade hem. På hemvägen började jag fundera lite. För några år sedan hade en kille sovit över i min soffa och han hade inte tagit av sig kläderna vilket jag tyckte var skitlöjligt. Kanske är värt att avslöja att jag brukar slockna med kläderna på när jag har varit ute och druckit. Men ändå!

Åkte hem till Roothan för att förfesta lite inför bauta. Här är bilder från kvällen!








Det var lite jobbigt sen på natten. Jag och Linda kom hem före hennes föräldrar och gick och la oss tidigare än dem! Börjar man bli gammal och slö eller? Är ju pinsamt!

Och så idag:
Har kastat en gaffel över halva lägenheten pga ett litet mentalt utbrott. Trevlig info!

Avslutar med lite Good Music!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela