RoseThorns

3 dagar i rad

Publicerad 2009-06-03 16:11:37 i Allmänt,

2 helger i rad!

Så börjar helgen närma sig och som det ser ut nu kommer jag vara full på sprit torsdag, fredag och lördag även denna helgen!
Imorn blir det utflyttningsfest hos min kära klasskamrat Klara och hennes syster Sofie. Är en lite sorglig tillställning eftersom Klara ska iväg och plugga i Australien i ett halvår och Sofie ska också iväg på lite äventyr utanför Sveriges gränser. Jag planerar att vara väldigt onykter trots projektredovisningen som ska äga rum på fredag morgon. Risken finns att ett antal tårar kommer rinna imorn, men jag ska försöka hålla mig!

På fredag ska Sevgin och hennes kille ha inflyttningsfest. Alla flyttar, in och ut. Hade inte planerat att dricka men man måste ju ställa upp =P Blir nog stallarna senare på kvällen.

Lördag och Sveriges nationaldag= Lenhovda och Bautafesten. Var ett väldans tag sen jag festade med Lenhovdatjejerna så det ska bli jätte kul! Lika full som jag planerar att vara imorn tänker jag försöka vara även denna kvällen =)

Ser fram emot denna helgen med mycket fest, fylla och bakfylla!

Sist tänker jag säga grattis till min lilla systerdotter som fyllde 2 år igår. En dag försenat men bättre sent än aldrig!

Ha en lika bra helg som jag planerar att ha =)
Puss och kram

Kommentarer

Postat av: Emelie

Publicerad 2009-06-06 16:29:15

Men du skrev ju faktiskt ett grattissms till mig dagen hon fyllde ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela