RoseThorns

Every minute of the day

Publicerad 2009-12-27 18:00:24 i Allmänt,

Det är i stunder som dessa som jag känner mig värdelös! Då jag sitter och gör absolut ingenting och inte finner något värde i mitt liv och mina handlingar. Då ännu en dag går och alla dyrbara sekunder och minuter försvinner med den.

Jag tittade på min lillasysters blogg och såg att hon lagt upp fullt med bilder från julafton. Jag ångrar inte att jag valde London, för vad gör en jul utan familjen? Men bilderna fick mig ändå att tänka tillbaka på andra jular och på kommande. Allt förändras, traditionerna förändras. Även om julen i Fröseke inte brukar vara jätte rolig är den ändå en del av året. En del som jag definitivt tänker ta igen nästa år =)

Kommentarer

Postat av: lullu

Publicerad 2009-12-27 23:07:00

haha nykter var han väll iaf inte. han försökte kolla på varje kort men sen blundade han ändå:P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela