RoseThorns

Dagen efter idag

Publicerad 2009-12-20 23:46:22 i Allmänt,

Jaha, om 24 timmar ska jag ännu en gång befinna mig i London. Om allt går som det ska. Mamma ringde idag och meddelade mig lite fint att Skavsta flygplats hade blivit tvunget att ställa in en massa flyg pga det kalla vädret. Inte det man vill höra dagen innan man ska åka. Jag åkte ifrån Skavsta förra gången. Imorn ska jag åka från Västerås. Börjar min resa vid halv 1 imorn och vem vet när jag och Jocke äntligen kommer vara i hans lägenhet i London, lär vara en bit över tolvslaget svensk tid.
Visst, världen går inte under om jag inte kommer till London imorn. Jocke ska komma om bara någon vecka. Men, London över jul är ändå det jag vill och planerat!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Malin

"Life's a bitch and then you die" är ett uttryck jag fick lära mig av en deppig 30-åring när jag var 19 år gammal. Kan inte gör mer än att hålla med honom. För inte har man tur med livet inte. Fast några små ljuspunkter finns det väl =)

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela